Autorski Program Wychowawczy
Autorski Program Wychowawczy
Nasz autorski program wychowawczy
wynika z filozofii:
„Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem.”
Konfucjusz
Uczymy dzieci poprzez udział i doświadczanie, przez zadawanie pytań i wspólne poszukiwanie odpowiedzi. Pozwalamy im odkrywać świat w towarzystwie rówieśników, podążając za nimi i towarzysząc im.
Nasz autorski program wychowawczy
wynika z filozofii:
„Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem.”
Konfucjusz
Uczymy dzieci poprzez udział i doświadczanie, przez zadawanie pytań i wspólne poszukiwanie odpowiedzi. Pozwalamy im odkrywać świat w towarzystwie rówieśników, podążając za nimi i towarzysząc im.
Nasz autorski program wychowawczy
wynika z filozofii:
„Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem.”
Konfucjusz
Uczymy dzieci poprzez udział i doświadczanie, przez zadawanie pytań i wspólne poszukiwanie odpowiedzi. Pozwalamy im odkrywać świat w towarzystwie rówieśników, podążając za nimi i towarzysząc im.
Autorski Program Pracy
Wizja oraz realizowane wartości, wpłynęły na opracowanie Autorskiego Programu pracy. Jest on oparty na wszechstronnym i harmonijnym rozwoju dziecka, a zajęcia do nich skierowane dostosowane są do wieku, możliwości rozwojowych, upodobań, a jednocześnie pobudzają wszystkie sfery rozwojowe.
Autorski Program Pracy
Autorski Program Pracy
Wizja oraz realizowane wartości, wpłynęły na opracowanie Autorskiego Programu pracy. Jest on oparty na wszechstronnym i harmonijnym rozwoju dziecka, a zajęcia do nich skierowane dostosowane są do wieku, możliwości rozwojowych, upodobań, a jednocześnie pobudzają wszystkie sfery rozwojowe.
Autorski Program Pracy
Autorski Program Pracy
Wizja oraz realizowane wartości, wpłynęły na opracowanie Autorskiego Programu pracy. Jest on oparty na wszechstronnym i harmonijnym rozwoju dziecka, a zajęcia do nich skierowane dostosowane są do wieku, możliwości rozwojowych, upodobań, a jednocześnie pobudzają wszystkie sfery rozwojowe.
Proponujemy szeroki wachlarz zajęć
Proponujemy szeroki wachlarz zajęć
a w nim między innymi:
Zabawy pobudzające
rozwój intelektualny, koncentrację uwagi, wzbogacanie słownictwa, kształtowanie pojęć matematycznych, analizowanie i wnioskowanie.
Zabawy logopedyczne
czyli „Gimnastyka buzi i języka” stymulują rozwój mowy, nauczanie mowy w przypadku jej braku, kształtowanie prawidłowej mowy, a w razie potrzeby korekta wad.
Język angielski
zapewniamy codzienny kontakt z językiem angielskim, przez co oswajamy dziecko z językiem obcym, co ułatwia późniejszą edukację.
Zabawy plastyczne
to ulubiona forma działalności dzieci. Umożliwiają one odreagowanie napięć, rozwijają myślenie twórcze oraz wyobraźnię, kształtują pamięć wzrokową oraz zręczność manualną. Przede wszystkim dostarczają dziecku wiele satysfakcji i zadowolenia z własnego działania.
Zabawy sensoryczne
stymulują zmysły dziecka celem wyeliminowania problemów z koncentracją, obniżoną koordynacja ruchową, nadwrażliwością na bodźce.
Zabawy rytmiczno-umuzykalniające
wpływają pozytywnie nie tylko na zdolności muzyczne – przede wszystkim wspomagają wszechstronny, emocjonalny, fizyczny i intelektualny rozwój. Rozwijając zdolności muzyczne stymulujemy także mózg dziecka.
Zabawy ruchowe
są główną formą aktywności dzieci w tym okresie. Ich celem jest rozwój motoryki dużej, kształtowanie prawidłowej postawy, wzmacnianie mięśni całego ciała. Przede wszystkim dostarczają radości i rozładowują napięcia.

Zdrowy „Gaduś”
Zdrowy „Gaduś” to nasze dążenie, które będziemy realizować razem z Tobą Mamo i Tato, w szczególności poprzez:
przestrzeganie zasady „zdrowe dziecko w żłobku” – przyprowadzamy tylko zdrowe dzieci,
codzienny pobyt na świeżym powietrzu,
odpowiedni do rozwoju i potrzeb dzieci harmonogram dnia,
prawidłowe, racjonalne żywienie dzieci,
zabawy i zajęcia ruchowe.
Zdrowy „Gaduś”
Zdrowy „Gaduś”
Zdrowy „Gaduś” to nasze dążenie, które będziemy realizować razem z Tobą Mamo i Tato, w szczególności poprzez:
przestrzeganie zasady „zdrowe dziecko w żłobku” – przyprowadzamy tylko zdrowe dzieci,
codzienny pobyt na świeżym powietrzu,
odpowiedni do rozwoju i potrzeb dzieci harmonogram dnia,
prawidłowe, racjonalne żywienie dzieci,
zabawy i zajęcia ruchowe.
